Nå er det vel snart på tide med en tur ut.

 

 

 

Nå er frokosten spist og kaffen drukket det har ikke akkurat vært en god morgen, sier ikke så mye om det men det er mine tanker om meg selv. Så da er det vel bare å komme seg ut for å lufte tankene og få noen gode tanker, får da endelig håpe det går greit i dag også men jeg er ikke så sikker på det.

 

Er jo forsøket vert å prøve det i dag som jeg pleier, noen dager er ensomhets følelsen ekstremt stor men ensomheten er jeg vant til. Skal ikke skrive så mye mer om det, tror det er best å ta på meg skoene og en ullgenser å komme meg ut sånn at det ikke blir til at jeg skriver meg bort så dette innlegget blir ikke lengre enn dette.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det blir nok en Drammens tur i desember når jeg kommer hjem fra Spania, sier fra da jeg skal dit så kunne vi treffes det hadde vært kos.

        Dagen i dag er en fin dag værmessig men ikke kroppslig for min del.

        Lag deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg