Nå er det vel på tide og krype i sengehalmen her i gården.

 

 

 

Nå er det på tide og komme oss ut i den kalde høstkvelden så denne lille karen så han får gjort det han skal før vi finner senga, det har vært en lang og slitsom dag for både han og meg for jeg har ikke hatt noen bra dag. Og den startet med at jeg prøvde og ringe til legesenteret der min lege er og det startet jeg med når klokken var åtte i dag morges fikk tak i den klokken 12.49 og da fikk jeg komme med en gang, og da måtte Elvis være alene hjemme og det er noe av det verste han veit men det gikk ganske bra for da hu mor kom hjem så fikk han gått en liten tur.

 

Men nå er vi begge sliten av dagen og skal finne senga for kvelden og bare sove og slappe av, og se om dagen blir bedre for hu mor i morgen for den dagen vi har hatt i dag vil jeg ikke ha tilbake. Så nå skal vi gjøre oss klare og gå ut, så skal jeg ta en titt på baksiden av øyelokkene og prøve og få sove og lade batteriene mine.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg