Nå er det vel på tide å si god natt tror jeg da.

 

 

 

 

Ja nå er jeg trøtt som ett øk men jeg lurer på om dette blir en god natt, har så tinitus at jeg holder på å bli gal det suser og piper om hverandre så det er ikke en ørenslyd. Denne tinitusen er jo så forstyrrende det er en haug av ulyder så jeg hører ikke hva folk sier til meg når det er på det kraftigste, noe som det er nå i kveld så dette blir nok er bråkete natt for min del merker jeg for dette stilner ikke når jeg vil men når den vil.

 

Men det er jo bare å forsøke å få noen timer på øyet høres det ut for, men blir jeg trøtt nok og ikke får hode pine av disse ulydene så kan det jo hende at det går bra i natt også.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Kjipt ja det er det, hos meg er det veldig høylytt og har holdt på en uke nå slitsomt er det også.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg