Nå er det vel på tide å kalle denne kvelden for en natt.

 

 

 

Ja nå er denne kvelden gått over til natt og det er vel snart på tide å finne senga, skal bare ut med Elvis gutten så han får gjort det han skal før vi kryper under dyna for og se om man kan få noen timer søvn. For får jeg til det så blir dagen mye bedre i morgen.

 

 

Sånn er det bare at vi er nok trøtte og slitene begge to etter en lang og ikke så veldig innholdsrik dag, men en god dag har det vært.

 

Nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna og ta en titt på baksiden av øyelokkene, nå er jeg faktisk så trøtt og sliten at øynene mine glir igjen så det tar så lang tid og få skrevet dette innlegget. Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt og sov godt så sees vi på bloggen i det minste i morgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg