Nå er det vel på tide å finne senga, men det høres vanskelig ut.

 

 

 

Skulle ha gitt alt for at for å kunne legge meg i stillhet, men det kan jeg virkelig bare drømme om for ett sted her i blokka er det et helvetes leven. Får håpe det er stille om en halv time for da er det gått en time over tiden, for i vedtektene her så står det at det skal være stille mellom klokken 23.00 til 06.00 men det skjer ikke her i gården.

 

Skulle jo tro at folk ikke kan lese her men det er jo bare å klage til styret skriftlig, men da må de vel ta det opp med dem som det gjelder muntlig å skriftlig også for at de forstår at det de gjør ikke er greit. Med høy musikk og roping, men de må bare ha det skriftlig i mappen til styret også.

 

Men jeg skal prøve og finne senga, og krype godt innunder dyna blir det ikke stille så skal jeg gå ned å høre om han som bor der har ett hørselvern og låne meg så jeg får sove for det går ikke i dette levenet.

 

Men nå skal jeg legge meg så med disse ordene så ønsker jeg deg en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hei 😊 Om du hadde variert litt på bildene, som fks senga di, av deg selv, eller omgivelsene dine. I stedet for å legge ut de samme bildene om igjen, så hadde det gjort at man blir litt bedre kjent med deg. Leser bloggen din daglig, men blir mye av det samme… Ta bilde av stua di, utsikta di, hva du gjør om dagene? Du kan jo ta bilder med tlf?

      1. Ja jeg tar bilder med telefonen, men å ta bilder av stua det gjør jeg ikke og heller ikke resten av leiligheten for der går det en grense hos meg. utsikten min den skal du få se den kommer i neste innlegg. Og en annen ting man må jo ha data på telefonen og det har jeg ikke om dagen.

        Jeg er ikke så flink til å dokumentere med bilder det jeg gjør i løpet av en dag, det får du i teksten.

        1. Du beskriver godt nok med ord hvordan hverdagen din er. Fortsett med det. Jeg synes du har en sunn innstilling når du setter grenser for hva du vil dele med bilder og ord.
          Det finnes mer enn nok av bloggere som legger ut bilder av interiør (og barn), så om noen synes det er viktig finner de det de leter etter andre steder.

          1. Tusen takk for en kjempefin og oppklarende kommentar. Ja hvis de må finne bilder fra andres leiligheter og stuer så får de gå inn andre steder, her finner de ikke mye interiør og heller ikke bilder av barna mine. Det må jo barna få bestemme selv om de vil være på mammas blogg, hadde nok ikke gjort det uansett.

            Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg