Nå er det vel på tide å få startet dagen, ut en tur hadde vel vært greit.

 

 

 

Sitter bare på ræva og tenker på hva jeg skal gjøre, ta meg en tur ut og se etter tomflasker ja det må jeg gjøre. Må jo det for å få ting til å gå rundt, men det er ikke slik bare for meg tenker jeg men hva hjelper vel det meg. Nei nå får jeg slutte å klage tenker jeg, så det skal jeg gjøre for livet blir ikke enklere av å klage over alt som ikke er enkelt her i livet.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Eg bare lurte; Når du handler, hvilke butikker har du rundt deg som du kan benytte deg av? Bruker du Rema, Kiwi, Joker, Coop? Me handler mesteparten på Rema, der har me jo Æ-app og sparer f.eks en god del på grønnsaker, på Kiwi har me Trumf + Medlemskap på Coop – Man sparer en del på dette når man handler over tid 😀 Satt bar eå tenkte ser du 😀

      Vibbedille 🙂

      1. Jeg bruker Kiwi og har trumf for Kiwi er tre til fire minutter unna, så det ikke blir så langt å måtte bære med meg de varene jeg handler.

        Har også Coop medlemskap.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. ” Livet blir ikke enklere av å klage over alt som ikke er enkelt her i livet.” For en fantastisk formulering!! Og sant er det jo og.
      Den inspirerte meg til dagens innlegg. Ha en fin helg, håper det ikke kommer snø

      1. Ja jeg glimter til en gang i blant med formuleringene mine, jeg så det tusen takk for linken. Skal ha en så fin helg som det går å få til. Nei den snøen får vente med å komme igjen nå.

        Ønsker deg en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg