Nå er det vel på tide å få denne skrotten i seng.

 

 

 

Ja nå er jeg så sliten at jeg nesten ikke veit hvor jeg er, joda haha jeg er hjemme og skriver dette innlegget så litt veit jeg er jo ikke dum heller haha.

 

Men enda så mye jeg sov i natt så er jeg så trøtt at jeg føler meg helt tom, ikke helt da men nesten må jo ha litt igjen så jeg klarer å gå inn til senga og kle av meg da men det skal nok gå bra det.

 

Skal i allefall ikke ha noen dyne i natt heller, jeg tar ett laken som i natt for da fikk jeg i allefall sove og det er vel det viktigste med natten. Det mener i allefall jeg da men det får man ikke til når det blir for varmt, derfor lakenet så dyna har nok tatt sommerferie nå i allefall nå som det er så varmt.

 

Med disse ordenen så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen fine du! Håper du fikk sove godt i natt? Sitter her å nyter havregrøt til frokost. Sov hele natta, selv om jeg lå på sofa i hele går med feber. Har infeksjon i en tann og dermed ble det pillekur. Jeg er ikke glad for det men har nå noen dager å ta det. Skal tilbake i morgen. Blir nok et dypt innhugg på flere tusen. Ikke gøy i det hele tatt. Fikk med meg at det ble mål på Norge i går, og på overtid. Fikk nå sett Sommerhytta. Hammeren i kveld. Klem til deg fra meg.

      1. God morgen. Jeg fikk sove veldig godt i natt også ble faktisk kjempe glad for det, det var noe jeg trengte nå. Jeg sitter nå med knekkebrød og kaffen min og koser meg. Godt at du fikk sove i natt, huff da det høres ikke noe godt ut å ha infeksjon i munnen håper det går fort over igjen for din del. Ja det er noe inn i hampen dyrt å gå til tannlegen, jeg skal til tannlegen i måned skifte juni juli tror det var i slutten av måneden.

        Ja Norge vant 1-0 i går på overtid så putta han Erling Braut Håland den i mål. På sommerhytta i kveld så er det enten Kurt og Veronika eller Anna og Jone som får gullhammeren det kan jeg garantere for.

        Ønsker deg en så kjempefin dag du kan få.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg