Nå er det under en halvtime til håndball kamp Norge mot Polen, håper Norske damene tar de polske og rister dem litt.

 

 

 

Nå er det bare litt under en halvtime til åpnings kampen til Norge i EM i Danmark, håper at de norske damene ryster de polske damene på banen. De norske damene er gode nok til å slå dem ganske kraftig, får bare håpe de har en god dag og ikke har start nerver som ødelegger for dem. Og for meg er håndball EM eller VM det som gjør at desember og jula for meg, sånn har det alltid vært da jeg jobbet så gikk jeg rundt med radioen på så jeg fikk med meg kampen for den måtte jeg alltid ha med meg.

 

Men nå skal jeg ikke plage dere med det mer, for det er vel ikke alle som er like sportsidiot som meg.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg