Nå er det tv stund, ja det er snart fotball kamp på tv 2.

 

 

 

 

Nå har jeg rigget meg til med cola og litt godis for å se på kvalikkampen mellom Norge og Gibraltar på tv2 klokken 20.40, gleder meg veldig for jeg er en selvutnevnt sportsidiot og fotball er en av de idrettene som står mitt hjerte nær utenom håndball, vinteridrett og alle andre idretter.

 

Så nå blir denne kvelden fullkommen og den blir enda bedre hvis Norge vinner, og det skal vel ikke bli så vanskelig mot ett lag som er mye dårligere enn Norge. Og den kampen går på Ullevål stadion så de spiller jo på hjemmebane og med 10000 tilskuere, så de Norge har jo publikum i ryggen i dag så dette kan bli en målfest som jeg gleder meg til å se på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg