Nå er det søndagskveld og snart ukeslutt på farmen.

 

 

 

Er jo spennende om disse surre huene klarer ukesoppdraget denne uken, hadde ønsket at de klarte det denne uken for nå trenger de vel en opptur etter mange underkjente ukesoppdrag de trenger jo og få kjøpt inn noe mat der. Tror ikke de sulter halt i hjel for det finnes jo mat overalt det er jo fisk i vannet men det gidder de ikke å bruke denne ressursen der de sulter vel heller i hjel. De vil jo heller ha penger så de kan kjøpe kjøtt og korn og fisk.

 

Jeg har lest på nettet at det er sabotasje rykter som han som er førstekjempe som står bak, det er jo en av dem som hyler høyes for at de får for lite mat. Jeg forstår meg ikke på disse to yngste guttene som tar seg til rette når det gjelder både egg, melk og når det er mat som skal lages i ukesoppdraget ja det er Erik og Kristian jeg snakker om her. For å si det sånn jeg veit det er ett spill og at alle må sikre seg selv, men og ta av den maten som skal komme alle til gode er ikke riktig uansett spør du meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg