Nå er det søndag og jeg skal være glad når denne dagen er over.

 

 

 

 

Som dere sikkert har fått med dere så har jeg ikke så mye til overs når det gjelder søndager eller helger generelt, jeg hater helligdager det var kanskje å ta i men jeg gjør det for da sitter alle hver for seg og planlegger uken som kommer og ingen å se. For min del så er det veldig ensomt men det er vel min egen skyld at det har blitt slik, jeg gidder i alle fall ikke å planlegge annet enn det som skal skje på morgenen i morgen. Det er å gå å handle det jeg trenger resten av uken så er det bare å ta resten av dagen og uken som den kommer, for hvis jeg planlegger noen verdens ting så kommer ikke det til å gå i oppfyllelse. Så det er bedre å gripe muligheten når den byr seg, så her i huset blir ingenting planlagt for skuffelsen blir så stor hvis en ikke klarer å gjennomføre det som er planlagt.

 

 

Jeg tar hver dag som den kommer for jeg har ingen som savner meg hvis jeg ikke klarer å gjennomføre en ting, sånn er det blitt og slik kommer mitt liv til å se ut resten av min tid på denne jorden. Det er en ting jeg må huske å gjøre hver dag å det er å oppdatere bloggen, det er noe jeg syntes er koselig så det gjøres med glede. Skulle ønske jeg hadde noe positivt å komme med men det har jeg ikke akkurat nå, men man veit jo ikke etter hver i løpet av dagen men dere som leser bloggen er til stor støtte for meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg