Nå er det sommerhytta, og håper det ikke blir tordenvær.

 

 

Bilde fra arkivet, skyene er mørke å truende i kveld også.

 

Jeg sitter nå å ser på starten av sommerhytta ukefinalen i kveld, spennende å se hvem som får gullhammeren i kveld alle er jo så flinke så dette blir spennende.

 

Her har det vært sol og varmt fram til nå, nå som det har blitt mørke og truende skyer så jeg er dritredd for at det kan bli tordenvær i løpet av kvelden eller natten haha.

 

Men nå skal jeg nyte å se på sommerhytta, og da er det bare å avslutte dette innlegget.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Den var på tv 2 men den går i reprise nå på tv2 livsstil. Så det tordner i Drammen ja da er det vel på tur til Kongsberg snart. Nei det er ikke noe koselig verken ute eller innevær.

        Ja det har vært en kjempe fin dag vær messig da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Det var det her i Kongsberg også noe helt forferdelig med lyn og torden, er noen av det verste jeg veit om.

        Regn gjør ingenting men torden og lyn det liker jeg ikke, får sånne ilende smerter i hele kroppen og hodet spesielt
        skulle tro at hele kroppen er eletrisk men det er den jo ikke men det føles sånn.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Håper torden og lyn har gitt seg på dine kanter. Sjelden vi har det, men en gang slo lynet ned i lysarmaturen på badet. Skjønner godt at mange blir utrygg når det lyner heftig.
      Så på Sommerhytta i går, og det vår så rart med den forskjellsbehandlingen når de deler ut gullhammeren til Jone og Anna som hadde gjort feil med benkeplata. Den som hadde feilfritt ble av Aina fremstått som rotete inntrykk hvordan det var dekket på bordet, og annet. Vi har sett sånt før at det er forskjellsbehandling. Klem til deg fra meg.

      1. Det ga seg utpå natten sånn rundt klokken tre, det er rett og slett forferdelig med torden og lyn.

        Jeg så også på sommerhytta ja far og datter hadde gjort nesten alt riktig på kjøkkenet, med den ene skuffen og skapet gikk ikke å åpne på grunn av benkeplaten. Så da var det rett å la Anna og Jone hammeren for der var det snakk om en liten cm som var feil men de fikk i allefall opp alle dører og skuffer.

        Nå ser det ut til at det kan bli samme vær som i går kveld og natt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg