Nå er det sen kveld så nå skal jeg ha et stemnemøte med senga.

 

 

 

 

Ja i dag så har jeg vært mye ute på tur i et vakkert vintervær, så jeg krydret turen min med at jeg stopper på steder jeg syntes er fine og tar meg en kaffe kopp og en matbit. Jeg har med meg en liten termos med kaffe og noen knekkebrød i en boks, det å ha det med hjemmefra og da er det er jo gratis og i skog og mark så er det helt fortreffelig og ha det med seg å kunne kose seg med.

 

Nå er det sene kvelden så nå er det på tide å ha stemnemøte med senga, håper at det blir en god natts søvn for det har jeg slitt litt med de siste dagene. Men etter så mange timer som jeg har vært ute og nå er så trøtt og sliten at det skulle vel gå an og få det til i kveld, så nå skal jeg bare skrive ferdig dette innlegget men det tar litt tid for øynene mine glir igjen hele tiden.

 

Nå skal jeg kneble den stive beinhaugen min å ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine, finne roen slik at jeg får en god natt søvn noe som har vært ett fremmedord de siste dagene. Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg