Nå er det regn og vått ute, og litt om dagen i dag.

 

 

 

Dagen i dag startet med ett knekkebrød med ost på, frokost må jeg ha før jeg går i butikken er alltid å handler for uka på mandags morgen og da mener jeg tidlig  var hjemme igjen 07.45. Da ble varene puttet i kjøleskap og i skuffer, så ble det en kaffekopp og så så jeg på God morgen Norge på tv.

 

Så var det bare å komme seg ut på tur i solen og det ble en fin tur, fant noen flasker og det er jo helt greit å ta med seg. På vei hjem så ringte jeg venninnen min og hørte om hun ville ha besøk, det ville hun så det ble en skravlestund over en kopp kaffe. Så var jeg oppe og handlet for henne, det syntes jeg er så fint å gjøre for henne for da føler jeg at jeg er til nytte for noen.

 

Så ble det fiskekaker fra first prise med stekte poteter og andre grønnsaker det syntes jeg er godt, det tilbehøret var rester fra helgens middager greit å få brukt opp alt her kastes det ikke mat i det hele tatt.

 

Nå skal jeg bare slappe av og se på tv med god samvittighet, det er min egenpleie slappe av med tv og prøve å ikke tenke på noen andre enn meg selv for en gangs skyld.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei, du skriver hele tiden at du ikke skal skrive så mye om det å finne flasker og pant, men du skriver jo stortsett om det i hvert innlegg du legger ut, hvorfor gjør du det? jeg tror alle lesere har fått det med seg nå, synd du bort så langt unna, ellers skulle du ha fått all min pant hver uke,

      klem Ine

    2. Synes det er bra at noen plukker opp flasker å panter dem. Mange bare kaster det fra seg. På egen blogg skriver man hva man vil.
      Koselig tur hos venninnen din og hjelper henne. Godt og være til nytte for noen. I dag skal hørselen testes. Fikk øreskylling sist fredag og da fikk jeg høre igjen. Tror jeg danset nærmest ut døra etterpå. Klem til deg fra meg.

      1. Ja de ligger overalt og det er vel trengte kroner i disse flaskene og boksene. Er noen som syntes det motsatte at jeg ikke har lov og skrive hva jeg vil på min egen blogg. Er veldig koselig med disse turene opp til venninnen min, og det er veldig godt og kunne være til nytte for noen.

        Det må være veldig god å få skyldt ut av ørene, og få hørt bedre her er det tinitussen som er veldig forstyrrende hele tiden det er slitsomt prøver og overhøre det men til tider går det ikke.

        Lykke til med testingen av hørselen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Gikk bra denne testingen, men jaggu hørte jeg dårlig. Forrige gang var i 2001, og de brukte jeg lite. Store og ubehagelige å ha på. Får de nye som er små, lett og fine. Men det tar en tid før jeg får dem, like før jul skal jeg tilbake igjen. Har tinnitus jeg også, men jeg må fokusere på noe annet da gir den seg. Lurt med skylling av ørene en gang i blant. Denne gang gikk det på frikortet. Håper været er bra hos deg nå? Klem til deg fra meg.

          1. Så fint jeg har disse små høreapparatene og jeg liker dem ikke i det hele tatt de sklir ut hele tiden. Har ikke skylt ørene på flere år det renner mye ørevoks og væske fra ørene om natten og ellers også.

            Det er blitt bra nå men det har regnet mye i dag.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg