Nå er det på tide å komme seg uten tur.

 

 

 

I dag er det ikke uttrykksgruppe så i dag må jeg finne på noe givende å gjøre for egen maskin, så i dag blir det bare å ta dagen som den kommer. Har ikke så mye fantasi på hva jeg kan finne på, men det blir vel noe som alltid. Føler ikke for noe spesielt i dag for jeg har ingen god dag i dag, har mest lyst til å være inne å ikke være blant folk i det hele tatt.

 

Jeg syntes alt jeg gjør og ikke minst skriver er feil, at jeg ikke har noe å komme med. Som eksempel hvem har interesse for hva jeg gjør i hverdagen, jeg har jo ingen spenning i hverdagen som andre ville ha interesse for.

 

Er jeg virkelig så dum at jeg tror at jeg er noe, nei det er jeg ikke for jeg er bare ett helt vanlig menneske og ikke noe mer enn det.

 

Men ut på tur skal jeg og håper det er bra nok i dag, sånn får det bare bli i dag så får jeg se hva som skjer i dag så får jeg ta ett sammendrag av dagen i kveldingen. Kan jo bli ett eller flere innlegg utover dagen, ikke veit jeg så det er bare å følge med.

 

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Nei, du er så definitivt ikke dum! Du er et vanlig menneske som deler hverdagen sin, på lik linje med mange andre. Det betyr ikke at janteloven skal slå inn. Synd du har en dårlig dag, håper turen hjalp! Og du, vi vil gjerne høre om dagen din og hvordan det går med deg. God klemm ❤

      1. Dette er en følelse jeg har hatt noen dager, jeg veit jo at jeg ikke er dum. Ja jeg er jo bare ett menneske som deler livet mitt, og det skal jeg fortsette med.

        Nja turen hjalp litt så tok jeg i bruk maling og malte litt, men selvbildet mitt har fått en knekk og da trenger jeg en del jobbing foran meg.
        Jeg skal skrive om min hverdag som jeg pleier både på godt og vondt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      2. Det er jo faktisk flerfoldige tusen mennesker som klikker seg inn på bloggen din hver eneste uke! (anslagsvis fra 5 – 7000, tenker jeg, basert på mine egne tall, hvilke jeg vil tro befinner seg i nienlunde samme sjiktet som mine). – Og samtlige leser av egen fri vilje, og det ville jo ALDRI skjedd dersom du ikke hadde hatt boe å fare med!
        – En annen ting vi har til felles, er at Asbjørn hjalp oss med å komme opp til dagens nivå; Greit nok at vi etter alt å dømme ville brukt årevis på å komme oss dit vi var så heldige å bli heist opp til fra den ene dagen til den andre. – Men ikke desto mindre, er det VI, og VI alene du som jeg, som har klart å holde oss her oppe!
        Når det er sagt, så har vel de fleste av oss slike tanker innimellom.. Selv får jeg innimellom, på dager hvor besøkstallene har vært lavere enn norm, sånne innskytelser om at nå rakner alt, liksom.. Og sånn er det med samtlige jeg kjenner til, iallefall! Men greia er å klare å snappe ut av det igjen, og eneste måten å gjøre det på, er å se på hvor du var for bare et par år siden, vs. Så langt du er kommet nå..
        PS; Vet du hvem jeg var her om dagen!?
        Om du ikke har fått med deg “Graud-Marit’ sitt innlegg nr.2, så finner du det her: https://gryende.blogg.no/hvis-jeg-var-deg-aud-marit.html

        1. Ja det er mange som er innom hver uke sånn ca 4000 stykk per uke, ja de leser av fri vilje der har jeg ingen påvirkningskraft. Ja Asbjørn ala kokkejævel var han som hjalp oss opp og fram, jeg veit ikke om jeg noen gang hadde klart å komme meg hit i det hele tatt hadde det ikke vært for ham. Du har så rett i det meste.

          Ja jeg leste det da du hadde skrevet det, og tusen takk for en god latter.

          Ønsker deg en kjempefin kveld.

          Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg