Nå er det på tide å finne senga, så blir det ikke noe EM på oss.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

Da ble det tap på fotball kampen i kveld så det blir ingen EM på det norske herrelandslaget, det var jo bare som pokker det også.

 

Men nå skal jeg finne senga her så jeg ønsker dere alle en riktig god natt, nå er jeg så trøtt og sliten at det ikke er noen vits i å prøve å være oppe lenger. Får bare håpe at jeg får meg en god natts søvn for det trenger jeg, hvis ikke så er det ingen fare for hvis det blir samme været som det er nå så kan jeg holde meg inne å slappe av i hele morgen. Det regner så det spruter her så nå er været som det pleier på høsten, er jo ikke noe uvanlig at det er uvær på høsten nå håper jeg det snart blir snø og vinter for det er min beste årstid.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Gripsholm//Denver//Ellos//Vila

2 kommentarer
    1. Fotballkamp i hele går kveld på meg, men det var gubben som så på å små skjente innimellom mens jeg satt å kjempet for å holde meg våken. Vet at Norge tapte og EM drømmen knust. Det var synd, for det ville ha vært gøy om de hadde kommet til EM.
      Er kommet hjem og hatt en fin dag med barnebarnet som var som en sol hele dagen. Nå blir det helg og fin underholdning venter. Ønsker deg en fin helg og klem i fra meg til deg. PS. Klikket på produktene.

      1. Ja man kan bli litt halv sint og irritert når man ser på fotballkamp jeg også små kjeftet på disse gutta våre, syn at de tapte men det er ikke verdens undergang.

        Koselig å passe sine små barnebarn sine, godt at hun strålte som en sol i hele dag.

        Ja nå er det helg ensomt men gått en har tv.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld og helg.

        Takker for klikkene.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg