Nå er det på tide å få seg litt søvn.

 

 

 

Nå skal jeg finne senga og sove litt, for her går øya i kryss for øyeblikket. Så får jeg håpe at formen er litt bedre i morgen, men det får jeg sett eller rettere sagt merker jeg i morgen. Grunnen til at øya går i kryss er en blanding av trøtthet, feber og hodepine alt dette er en dårlig kombo, men slik er det nå i dag/kveld så det får jeg vel bare tåle.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. God bedring til deg Aud Marit! Håper du slipper “billig” unna!
      Her på gården har alle 6 hos datter i nabohuset hatt corona..Jeg og gubbeb har sluppet unna, enn så lenge, og bank i bordet!
      Ønsker deg en fin dag! Godbedringklem!

      1. Jo tusen takk for det, jeg håper også at det blir som det har vært i dag for da er det til å holde ut.

        Huff da har alle sammen hatt det hos din datter. Håper dere to slipper dette, skulle ønske det jeg også men slik ble det bare.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg fikk da sove etter hvert sov noen timer men jeg har slappet av og sovet en del i dag. Formen er så der.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper formen er noe bedre, så nå blir det å holde seg inne noen dager, begynte å rydda litt i hagen i går, var så flott vær, og snø har vi ikke hatt, bare bittelitt hvitt av og til, ha så fin dag du kan, klem fra meg❤️

      1. Den blir nok bedre denne formen, er bare feber og hodepine og forkjølelses symptomer ja nå får jeg bare holde meg hjemme sånn er det bare.

        Her er det masse is og litt snø igjen, har ikke hage så det går helt greit.

        Heldig dere som slipper hålka.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Er ikke sikker på om kommentaren kommer her, har prøvd i flere dager. Samme tullet som før. Håper du snart blir bra for du har jo hanglet ei god stund. Må ta hurtigtest i morgen tidlig da jeg har legetime. Føler meg frisk men kan jo aldri være sikker. Vet av ei som er uvaksinert og ble smittet. Vært dårlig i snart 2 uker. Mange har fått viruset men det har vært vondt i hodet, kroppen, sover mye osv. Håper virkelig at du ikke blir smittet. Ønsker deg en god bedring. Klem til deg fra meg.

      PS. Det gikk ikke i dag heller. Er bare merkelig altså. Prøver via mobilen.

      1. Det er da dumt at det skal være sånn problemer med å kommentere. Ja blir frisk fra halsbetennelsen, hurtigtesten min var positiv men foreløpig har det bare vært hodepine og feber verking i kroppen har jeg til vanlig.

        Positiv hurtigtest i går kveld, så jeg stoler på den denne gangen. Tusen takk for det det går sikkert kjempefint håper jeg da.

        Denne kom igjennom.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jo takk for det og god bedring til deg også, håper du får ett mildt forløp ingen går vel klar av denne virusvarianten for den er veldig smittsom har jeg skjønt.

        Ønsker deg en fin kveld.

        Godbedringsklem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg