Nå er det nok noen som setter kaffen i halsen.

 

 

 

Jeg tror at det er noen som setter kaffen i halsen nå når jeg forteller hva jeg skal nå, jeg har tenkt meg en tur på kafeen jeg pleier. Der er både kaffen og maten billig så det blir ikke så dyrt som noen tror, jeg skal en tur innom bymisjonens kafe som har billig mat og kaffe og god håper de har lapskausen sin på menyen i dag de selger en stor bolle med sin utsøkte lapskaus til en 50 lapp og drikker man vann til så blir det med 50 kroner. Må jo støtte en av mine hjertesaker arbeid til alle.

 

Så nå skal jeg gå å kose meg, skal prøve å huske å ta bilder men glemmer jeg det så skriver jeg om det senere i ettermiddag/kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
    1. Kos deg på kafe’. Hyggelig på Bymisjon her i byen, det er det sikkert i Kongsberg og. Og kos deg med verdens beste samvittighet samme hva andre kommer til å lire av seg i kommentarfeltet.

      1. Har kost meg virkelig, er så kjempe koselig og god mat hos dem.

        Ja jeg koste meg med god samvittighet, ja kommentarfelt får være kommentarfelt koste meg så mye å det blir jo lenge til neste gang.

        Ønsker deg en kjempefin dag/ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg koste meg glug ihjel det er så koselig på den kafeen, deilig mat var det også lapskaus fra bunnen. Sånt har ikke jeg tid til å lage til hverdags.

        Ønsker deg og dine en riktig god dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Så godt at du fikk ett middagstips hos meg da, var det godt? Jeg kosa meg veldig så jeg slapp og lage meg middag når jeg kom meg hjem, ble bare ett knekkebrød.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg