Nå er det mandag ny uke, nå er det bare timer igjen.

 

 

 

Ny uke og skolestart for mange barn i hele landet, jeg skal ha samvær med min sønn om noen timer skal møte han klokken 11.00 gleder meg som ett barn på julaften haha. Han skal ikke starte på skolen før på onsdag, han har blitt en stor gutt nå skal begynne på ungdomsskolen så det er på barna man ser at en selv er blitt gammel.

 

 

Nå er blogg gleden blitt større ettersom lista er oppe igjen og man kan se progresjonen på den, ja nå både statistikken på min blogg og topplista har vært ute og kjøre en stund. Nå er det i orden og det er jo bra for oss som blogger da, er sikkert ikke så viktig for dere som leser bloggen min og andres for de leser jo sine faste selv om lister ikke er oppdatert og godt er det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Vi hadde en kjempefin og koselig dag i trampoline parken i Drammen og Mac Donals og koste oss til vi måtte dra hjemover.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Vi hadde en kjempefin dag i trampolineparken i Drammen, både jeg og guttungen hoppet i over to timer. Og så avsluttet vi med en tur på Mac Donals så vi fikk i oss noe mat nam nam.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg