Nå er det mai og disse politikerne fordeler penger igjen.

 

 

 

Jeg er ikke pensjonist og ikke får jeg bostøtte heller for jeg har en krone over satsen for å få det, ja pensjonen går opp ganske mye men vi som er uføretrygdet får ikke så veldig mye i økning sånn er det bare. Jeg skulle ønske at jeg hadde klart å stå i jobb men slik er det ikke, så da får jeg ta til takke med det jeg får fra staten som Nav ligger under hvor har denne regjeringen gjort for oss vanlig folk som de gikk til valg på. Det eneste jeg har fått  ut av det valg mottoet er at det er vanlig folks tur til og betale gildet sånn ser jeg på dette, de fattigere blir enda fattigere grunnet at matprisene, strømprisene og rentene øker og øker men inntektene står på stedet hvil.

 

Uansett så skal ikke jeg klage for nå er vi i lavlandet blitt kvitt snøen og isen, det er blitt varmere i luften og da er det mer tomflasker og finne ute som jeg kan ta med meg det er en fin måte å rydde i naturen og på samme tid spe på økonomien.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Det skrytes i media av at nå skal uføre og pensjonister få mye mer penger å rutte med, men når alt kommer til alt så viser det seg at de får mye mindre enn de som har fått lønnsøkning. Slik blir forskjellene bare større og større og det er blodig urettferdig!

      1. Ja media er flinke til å skryte om disse økningene i uføretrygd og pensjonene, da alt kommer til alt så har vi ligget etter i kjøpekraft i over 8 år så det blir jo mindre nå som alle priser og renter er gått opp. Forskjellene blir bare større urettferdig ja det sier jeg meg fullstendig enig i.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er minstepensjonist men den økninga blir neppe stor. Har jeg bodd alene i huset, har jeg måttet solgt det. Pengene har gått like fort ut som den kom inn.
      Støre&co får bare ta sin hatt å gå. Forskjellene ser de ikke, eller ikke vil se. Klem til deg fra meg.

      1. Huff ja sånn har det blitt, og som du sier er at de ikke kan evne å se at forskjellene eller har vilje til å se det. Den gjengen burde ta sin hatt og gå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg