Nå er det kveld igjen, å heldigvis så er det snart mandag.

 

 

 

Ja nå er det søndag kveld å det er nok mange små som gru/ gleder seg til i morgen og skolestart, er nok mange foreldre som strever med å få sine håpefulle i seng av den grunn. Kanskje de skulle ha jobbet inn den rutinen allerede en ukes tid, ikke siste dagen/kvelden før de skal opp tidlig igjen for å starte på skolen disse ungene som er i skole alder.

 

Nå sitter jeg å venter på at Rosenborg sin kamp mot Ålesund som starter på tv Norge vert øyeblikk, håper at Rosenborg slår Ålesund langt ned i støvlene.

 

Jeg rett og slett gleder meg til i morgen for da får jeg handlet inn for neste uke, jeg handler bare en gang i uken prøver jeg på i alle fall på har ett mat budsjett på tre hundre kroner i uken det er bare mat ingenting annet. Det går helt bra det hvis en holder seg til de billige merkene og går i 50% kjølene som består av dato varer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du er flink med matbudsjettet ditt. Men skjønner at du må være det også. Mandag i morgen og jeg skal på sykehuset på hørselavdelingen. Fått innkalling der. Sjekke høreapparat og sånn. Får håpe det går greit uten for mye korona og styr med det. Klem..

      1. Ja jeg må være veldig flik med matbudsjettet mitt. Det går sikkert bra det med den kontrollen jeg var på Drammenssykehus til kontroll, de tar sine smittevern de også vask hendene og holde avstand.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hvorfor ikke handle mat til nedsatt pris? Like god den. Blir kastet alt for mye mat.
      Ha en fin kveld og god natt.

      1. Jo og så må jeg innom den boksen med halv pris og handle fra den også, det er innom den boksen med varer som har nedsatt pris det er nesten der jeg kjøper alt jeg spiser. Ja det kastes altfor mye mat, jeg kaster ingenting.

        Ønsker deg en fin kveld og natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg