Nå er det kveld her i stua, i dag så har jeg trent.

 

 

 

Nå er en fin dag gått over til kveld har kost meg mye i dag ute i skog og mark, har også bruk skogen som treningsstudio ja jeg har trent ute brukt trær og stubber som trenings apparater. Jeg kommer vel til å bli noe støl i morgen men det får ikke hjelpe det, alle kan jo trene selv om treningsstudioene er stengt det er jo bare å være kreativ jeg går ikke på treningsstudio ellers heller. Trener mest hjemme eller ute i skog og mark, jeg elsker det for jeg liker ikke at det er så altfor mange der jeg trener.

 

Nå skal jeg se på tv og jeg veit ikke helt hva jeg skal se på men noe blir det jo, har jo så mange kanaler å bla meg igjennom så noe å se på finner jeg vel.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg