Nå er det ikke lenge til jeg reiser til Spania.

 

 

 

Sånn nå er det bare noen få dager igjen til jeg sitter på flyet til Spania, å jeg gleder meg veldig og alt er snart pakket ned i kofferten min. Alt må ligge i kofferten innen i morgen kveld jeg hopper på toget til Gardermoen i morgen kveld, blir noen timer på Gardermoen før flyet går men da kan jeg jo sondere terrenget der igjen sånn at jeg veit hvor jeg skal gå og hva jeg skal gjøre før innsjekking. Jeg har ikke reist med fly siden en gang på 90 tallet og da fikk vi billettene tilsendt på papir slik er det ikke lenger, så da vil jeg trenge litt hjelp men det får jeg nok ved skranken får jeg håpe.

 

Så er det bare litt over 3 timer til jeg kommer til Spania hente kofferten og de som skal møte meg der, kan jo ikke språket og engelsk der er jeg ikke så stø men jeg klarer vel å gjøre meg forstått får jeg håpe da.

 

De jeg skal til snakker Norsk så det skal nok gå bra, dette skal bli moro spør du meg og kanskje dette er ett stort spark bak og jeg utvider min horisont og blir flinkere til og reise litt mer er jo bare å spare til neste tur. Har jo ett sted jeg vil reise til en gang til og det er mitt barndoms paradis Vardø, det blir i alle fall om to eller tre år til må jo prøve å få det til da.

 

Der kom det også ett ønske jeg har drømt om i virkelig mange år, men det var jo ikke det dette innlegget skulle handle om jaja det går vel bra det også.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
      1. Takk snille du.

        Ja og klarer jeg det ikke så er det jo bare å spørre om hjelp har jeg hørt, det var det jeg fant ut for å stresse rundt og ikke fatte noen verdens ting blir bare verre vis man har dårlig tid og det akter jeg ikke å ha.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Det er ansatte i området med de terminalene som liksom vaker litt rundt og ser om noen ser ut som de trenger hjelp. I tillegg tror jeg det går an å sjekke inn i skranke her i Norge og.

          1. Ja det var det jeg tenkte også å spørre dem om hjelp, ellers så går jeg i skranken så får de bare hjelpe meg.

            Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

            Klem fra meg til deg.

      1. Ja det blir veldig spennende, og den uka skal jeg kose meg og nyte alt som er å se.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Får reisefeber på dine vegne og gleder meg at du nå endelig skal ut på tur! Det er lurt og være ute i god tid og finne fram. Tenker at du klarer deg fint når du kommer fram til Spania. Ønsker deg en fin tur og kos deg masse masse! Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har ikke reisefeber enda bare gleder meg til den turen det har jeg gjort lenge, jeg er alltid tidlig ute for ellers blir det bare stress det veit jeg med meg selv og da går alt i stå for meg. Jeg skal nok klare meg fint når jeg kommer fram til Spania, jeg skal kose meg mye på den turen det skal ikke så mye til for at jeg koser meg.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det kommer nok til å gå helt fint på Gardermoen, det er jo bare å få hjelpen når jeg trenger den og det kommer jeg til å få. Ja jeg må være tidlig ute på alt jeg skal gjøre jeg, hastverk er lastverk har jeg lært.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg