Nå er det ikke lenge til den nye sesongen av bloggerene starter.

 

 

 

Nå er det ikke så lenge til årets sesong av bloggerne starter på tv2 livsstil, den starter mandag 3 februar klokken 22.30 og da skal Anne Britt være med og det er spennende og se henne igjen og høre hva hun driver med nå. Ja jeg har faktisk savnet bloggen til den dama for hun hadde så mye å komme med, jeg veit at det er mange som kommer til å skrive over seg bare jeg skriver om henne på bloggen. Så jeg kan bare ikke fatt at det er så mange som har noe imot henne, de gikk jo til person angrep på henne som person ikke hva hun skrev og sa og det er det jeg syntes har vært så galt i trådene som ble skrevet på kvinneguiden rampelyset skal ikke gå så mye mer innpå det her for det var ikke det innlegget handlet om.

 

Takk for at du tittet innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg