Nå er det håndball Norge mot Østerrike, så er det ny sesong av bloggerne.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Nå er det en forrykende håndball som Norge kommer til å vinne med god margin, mot Østerrike  som taper stort noe som står i kortene når Norge leder med 10 mål nå så dette går veien.

 

Å etter kampen så skal jeg se på bloggerne på tv2 livsstil som er ny sesong som starter klokke 22.30, i denne sesongen så er Sophie Elise Isaksen med igjen. Begynner det å gå så dårlig for henne at hun må være med for å få litt blest etter at hun sluttet å blogge, hun driver jo på instagram og you tube. Lurer på hva som kommer fra den kanten i denne sesongen, har jo ikke vært så mye turer på disse folka men det er jo noen som mener det er helt nødvendige turer disse folka så mener jeg bloggere.

 

La ved en klikk, klikk som generer 1 krone til meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

ICANIWILL//Star Nutrition//Gorilla Wear

4 kommentarer
      1. Ja sport er kjempe interessert, mye håndball nå som er fint å se på selv om det ikke er Norge i kveld så sitter jeg å ser på nå.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg