Nå er det fredag og helg for min del.

 

 

 

 

 

Dagen i dag startet med et slik rabalder at selv jeg våknet og lurte på om det var kommet uvedkommende som hadde kommet seg inn i min leilighet, men mysteriet ble fort løst det var min nabo som vanlig som bråkte så mye at en skulle tro at det var flere ti talls mennesker inne i hennes leilighet men nei da det var bare henne alene der inne.

 

Min morgen startet med en kaffe kopp eller tre og en røyk eller tre og så leste jeg en blogg eller ti noe som jeg syntes er koselig på morgenen, jeg leste de bloggene som har en humoristisk vinkling på innleggene sine for da blir jeg i veldig godt humør for å komme meg igjennom dagen.

 

Så da det var gjort så gikk jeg og Elvis hunden min på morgentur og koste oss i morgen solen, det var noe kaldt for det knegget når jeg gikk og tuslet rundt i det nydelige solskinnet solen har startet å varme kalde moderjord og deres beboere.

 

Da vi kom hjem så rakk en bare så sette oss ned i en halvtime før telefonen ringte, det var ei venninne som ringte meg som lurte på om jeg kunne gå og handle for henne noe jeg gjør med glede og nå før helgen så var jeg totalt blakk og for den butikk turen får jeg hundre kroner og da fikk jeg handlet inn litt.

 

 

Da jeg og Elvis kom hjem fra henne så var det bare og kaste seg rundt og begynne og støvsuge og vaske leiligheten, noe som tok litt over en halvtime for jeg tok det jo på mandag også det er godt og få gjort det rent og pent rundt seg da kan man ta helg med god samvittighet.

 

Så tok jeg fisk og potetchips til middag, skal ta meg Pasta Bolognese til kveldskos til gullrekka på NRK og kose meg i fred og ro alene sammen med en hund som sover jeg koser meg best alene for da er det ingen som kan se ned på meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg