Nå er det fredag kveld og helg, og så går vi inn i en stykket og del uke.

 

 

 

Timen hos manuell terapien gikk fint i dag,  var blitt mye mer bevegelig i dag på slutten så jeg blir nok bedre enn jeg selv har regnet med. Da jeg var ferdig med dagens trening av armen så ringte jeg venninnen min, for det ble vi enig om i går, så gikk jeg opp til henne på en kaffekopp og skravling som alltid er like koselig. Var også oppe i butikken for henne, og det er noe jeg gjør med glede for det er godt å føle seg til nytte og gjøre noe for andre.

 

Den uken som kommer blir oppstykket og delt med 17 mai på onsdag og himmelspretten på torsdag 18 mai, så da er det vel mange som tar langhelg og fri på fredag. Og uka etter eller neste så kommer pinsen, men da er det ikke flere sånne røde ukedager før ved juletider igjen og godt er det.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg