Nå er det et av mine programmer og det er skal vi danse.

Reklame | Ellos.

 

 

 

Så er det lørdagskveld og det er skal vi danse, et program jeg har fulgt fra første gangen det ble sendt på tv2. Det har jo blitt litt annet i år for det er først i kveld det blir danseduell, da blir det litt mer rettferdig mener jeg da. For da er det de to parene med minst poeng fra dommerne å  publikumspoeng som skal i duell, å det paret som da får minst publikumsstemmer som ryker ut. Jeg syntes de som er nå er så jevne at det er vanskelig å se hvem som skal i duell, men to par er det som skal det uansett så sånn er det.

 

Nå er det snart julebord tid hvis det blir noen da, ikke veit jeg men nederst i dette innlegget så ligger det noen klær som passer til det eller til jul. Er vel litt tidlig ute men det er de ellers også, jeg skal ikke feire den uansett jo kanskje med litt god mat på selve julekvelden men ikke noe mer enn det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

LMTD//La Redoute//Twist & Tango

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg