Nå er det en ny uke og to dager til vi kan si og skrive mai.

 

 

 

Det er mandag og nest siste dagen i april, så kommer mai med mange hellig dager er bare en som er den dagen jeg gleder meg til og det er 17 mai. Det er en ting med 17 mai jeg gleder meg til og det er alle korpsene som er ute i gatene og spiller, det er noe av det beste med denne dagen ellers så skal jeg være alene men slik er det jo med en ensom ulv som meg. Skal ikke klage mer over det for er jo det ellers også, så jeg må jo snart lært meg det å være alene tenker jeg men så enkelt er det ikke for å si det pent.

 

Er jo mange fine dager med sol og varme og alt spretter opp av bakken, kan jo bare være ute og se på at det blir nye andunger og dyrelivet og naturen livner til nå på våren. Så jeg tenkte nå har jeg også livnet til og humøret er bedre, ikke det at jeg har vært i dårlig humør på vinteren men det har vært for mange opp og nedturer mest det siste grunnet at jeg har følt at jeg har vært mer isolert i vinter og da blir følelsen av ensomhet enda større og mer markant.

 

Nei nå får jeg slutte å syte og klage tenker nok andre, men jeg skriver bare det jeg føler og tenker om meg selv og mitt liv i dette innlegget. Har mye mer å skrive men det kommer i neste innlegg.

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

4 kommentarer
    1. Våres her nord også, og det er deilig. Se at den forhatte snøen tiner. Synes gresset ser grønnere ut. Slet med prolaps i noen dager, det hjalp å gå opp bakkene på jordet her. Nå er det borte og slippe å ha vondt. Skjer av og til.
      Mange røde dager i mai, det eneste blir å bake ei kake for yngste sønn har bursdag. 17 mai feirer vi ikke. Er bare kaos i byen og håpløst med å finne parkeringsplass. Takler dårlig store folkemengder. Ser heller på tv med barnetogene. Klem til deg fra meg.

      1. Så godt å høre at dere har fått våren, det er ikke så mye snø igjen her nå og trærne har antydning av løv.

        Huff prolaps er vondt, hjelper det å gå oppover bakker da skal jeg jammen prøve det neste gang. Ja det er mange men de er samlet rundt 17 mai nesten alle, jeg pleier og skal ut å se barnetoget med mye korps og se og høre på en konsert på 17 mai. Jeg er så heldig at det tar meg ca 15 til 20 minutter å komme meg ditt jeg skal på formiddagen på morgenen er det 2 minutter bort dit det første som skjer så jeg trenger ikke bil her er det ikke bare håpløst å finne parkering det er ikke å oppdrive etter klokken 07.00 og til langt på kveld, jeg har lånt bort min og jeg får 500 kroner for hele dagen.

        Skal se 17 mai i reprise på tv på kvelden, går jo hele dagen det programmet på NRK.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Om du får prolaps så vær mest i aktivitet, og oppover bakker. Helst på mykt underlag. Skogen eller mark. Unngå asfalt. Det er ikke bra.
          Ha en fin kveld du med. Klem

          1. Først må jeg klare å komme meg opp fra senga, det er en jobb i seg selv for å si det pent. Går mye på grus og plener i parkene da, nå er det blitt litt tørrere i skog og mark så da blir det noen turer i marka.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg