Nå er det en ny måned med blanke ark med nye muligheter.

 

 

Ja nå er vi kommet til november det er en ny måned med mange nye muligheter, grip de mulighetene som kommer på din vei og se hva du kan få gjort med dem. Jeg skal nok gripe dem med nebb og klør og så skal jeg se hva jeg kan få gjort med dem, ingen veit hva som dukker opp om en time og det er jammen godt for da blir det jo ingen overraskende muligheter.

 

Jeg har drømmer i livet men det skal jeg ikke skrive om i dette innlegget, har ingen fysiske planer med bloggen jeg tar alt som det kommer. Den eneste planen eller heler en drøm for bloggen min er og komme opp på topplista en gang til for det hadde jo vært gøy, men da må en jo skrive fem seks innlegg hver dag og det er ikke alltid like enkelt. Det er ikke hver dag man har eller får like mye og skrive om, da må man ha veldig korte oppdateringer for det er ikke hver dag man har som er like gode som dagen før. Jeg skal i alle fall gjøre mitt for å klare det men det er vanskeligere enn dere tror å fange opp lesere, klarer det noen dager og ikke andre dager.

 

Jeg ønsker dere alle en fortryllende fredag den 1november, kos dere i den fine høst/vinter dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg