Nå er det denne tiden av året.

 

 

 

 

Ja nå er det vår og godt er det for da blir vinteren mer og mer borte og det er det som er godt, men  så har du alle dem som har pollen allergi jeg har startet med allergi medisinene mine for en måned siden for forebygging det har jeg gjort i mange år. Det som er så fint med våren er at det blir varmere i luften og mange steder så begynner det å spire og gro og naturen livner til liv igjen, det blir litt farger i hverdagen igjen og man kan kle seg litt mindre enn om vinteren.

 

Og en ting som også kommer fra i dag og utover mot påske er skattemeldingen, er litt spent i år om det blir penger til gode eller baksmell håper det beste så det er bare å vente og se med min flaks så blir det vel baksmell. Får vel ikke vite det før rundt den 20 mars, så da får jeg bare vente i spenning og så får jeg bare tenke at det blir baksmell helt til det motsatte er bevist.

 

Nå skal jeg gjøre meg klar til tur, må jo det for å se om jeg finner flere flasker.

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg