Nå er det blitt sen kveld, greit å få noen timer med søvn.

 

 

 

Etter en varm og fin dag så blir man veldig  trøtt og sliten,  og da fortjener jeg noen timer med søvn behøver ikke være mange timene bare jeg får sove godt. Det pleier å bli langt på natt før jeg sovner, håper det ikke blir slik i natt men det høres ikke dårligere ut enn at det kan bli slik med den bråkete musikken som kommer fra naboleiligheten og slik har det vært lenge ja i flere uker.

 

Nei nå får jeg avslutte den sytingen min, jeg av slutter med å si god natt folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg