Nå er det blitt kveld på den nest siste dagen dette året, litt om dagen i dag.

 

 

 

I dag så har jeg ikke gjort så veldig mye, litt har jeg fått gjort etter min mening da. Har vært på tur og alle som har fulgt meg en stund veit hva jeg gjør på disse  turene, ja jeg har samlet tom flasker og bokser gjør det for å spe på matbudsjettet ikke bare det gjør jo min del av og få det bort fra naturen det er jo en del av min hold Norge rent.

 

Har også vært oppe hos venninnen min og skravlet over en kopp eller to med kaffe, det er bra både for meg og for henne. Var også oppe i butikken og handlet for henne, sånt er godt å få unna før nyttårsfeiringen selv om ingen av oss to skal feire så veldig.

 

Så var jeg en tur nede i butikken og pantet de flaskene som jeg har samlet på en uke, det ble hele 51 kroner på en uke så da fikk jeg handlet inn litt til i morgen og mandag.

 

Nei nå får jeg avslutte dette innlegget så jeg ikke skriver meg helt bort for det er fort gjort.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Takk det samme.

        Ønsker deg ett riktig godt nytt år, blogg året 2024 skal bli bedre enn nå på slutten av dette året. Ønsker deg ett kjempegodt blogg år i 2024.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg