Nå er det bare å si god natt.

 

 

 

Trøtt ja å da  er det bare å finne senga for min del, å det skal bli kjempe deilig å legge meg til å sove å glemme alt ansvar eller mangel på ting å ta ansvar for.

 

Får jeg ikke sove så forstyrrer jeg ingen, det er bare å gå stille over stuegulvet å legge seg på sofaen. Sette på tv`n for da kan jeg garantere dere at jeg sovner. Men det burde ikke være noe problemer med å få noen timer på øynene i natt, å grunnen til det at jeg er så utrolig trøtt etter mange timer i solen i dag frisk luft gjør godt og du blir faktisk utrolig godt sliten og faktisk veldig trøtt.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg