Nå er det bare å få ræva i gir.

 

 

 

I dag har det vært en treg start for meg, er litt sånn tom for energi enda jeg har fått i meg frokosten for lenge siden så har jeg enda ikke kommet i gang med noen verdens ting jaja noen dager er vel bare sånn ikke bare for meg. Har mye jeg skulle ha gjort så det virker nesten uoverkommelig, kanskje det hadde vært lurt av meg å bruke hele helgen på det sånn at det ikke blir så mye på en gang. Men da er det kanskje lurt å få ræva i gir som jeg pleier og si for nå er det på det tyngste og da får en jo ikke gjort noen ting, det første jeg skal gjøre er og se om det er ledig vaskemaskin nede i vaskekjelleren sånn at jeg får satt på klesvask for det må jeg få gjort i løpet av helgen.

 

Så får jeg se hva mer jeg får gjort i dag, kan jo skje at etter jeg har vært og gått meg en tur om energien kommer opp igjen det er jo bare å prøve å komme i gang med dagen ikke sant. Skal ut å se om jeg finner noen tomflasker, det høres dumt ut men finner jeg noen så blir jeg faktisk bedre av det og kan komme i gang med resten. For her må det ryddes og vaskes i helgen for det er mye rot rundt om, så jeg trenger virkelig å få ræva i gir sånn at ting blir gjort sånn er det bare.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg