Nå er det årets korteste måned som er startet å det er skuddår i år.

 

 

 

Ja så er januar over og da kom snøen og i natt og i dag så har det bare blitt glatt igjen, så nå kan det bare bli mildt resten av vinteren det er min mening.

 

Å nå som vi er kommet inn i februar sin første dag, har ikke gått som den pleier for da jeg skulle ut på morgentur så hadde jeg ikke gått mer enn i to minutter så gikk jeg på hodet. Slo meg noe så forferdelig har hatt så vondt i kroppen og spesielt i hodet etter slaget, nå har jeg i alle fall en grunn til å klage over smerter i kroppen for nå veit jeg hvorfor. Ellers så har jeg store smerter men veit ikke helt hvorfor jeg har så jævlig vondt, usynlige sykdommer er ikke enkelt å leve med. Er noen ganger så ille at jeg ikke veit om jeg orker mer, men det må man jo bare og man får jo ikke noenting som hjelper. Da tenker da bare at det finnes dem som lever med sykdommer som er verre enn meg selv, for det er mange sykdommer som faktisk er dødelige det fins de som kommer til å dø fra sine barn i tidlig alder. Så hva er vitsen i å syntes synt på meg selv, når det er mennesker som faktisk ikke kommer til å bli gamle i det hele tatt.

 

I år er det også skuddår noe som det er hvert fjerde år, så i år så får alle som er født den 29.02 feiret bursdagen sin på den datoen de er født på.

 

Får håpe dere får en fin februar med mange fine dager hjemme eller på ferie, jeg skal i alle fall ha en fin måned og har ikke planlagt noen ting for da blir man mer overrasket om det skjer noe spesielt tror ikke det for jeg blir så vit lagt merke til i samfunnet er jo bare ett tall.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg