Nå er denne helgen snart over deilig med litt gråvær og regn i dag.

 

 

 

Helga har gått stille og rolig for seg her i gården, i går var det for varmt til de store utskeielsene var på to små turer først var jeg ute på morgenen og samlet noen flasker/bokser fant da noen.

 

I dag har jeg også vært ute og samlet litt tomgods, så var det bare å komme seg hjem før det regnet det var bare deilig. Hadde en handleliste som måtte skrives og det er viktigere enn å være på tur, den er nå ren skrevet å lagt i veska så da står det igjen å handle det inn alt jeg trenger for en uke.

 

Det er det første jeg gjør i morgen etter frokost, godt med alt som er gjort fra morgenen i morgen syntes jeg da.

 

Nå skal jeg se på fotball det er kamp mellom Kroatia  og Spania, det er nations league håper Spania vinner denne finalen liker deres spillestil og elsker det landet folket som bor der.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Den siste uka med høy varme har vært tøff, og det har ikke blitt gjort så mye her hos meg. At det endelig kom en dag som i går med med lavere temperaturer gjorde godt kjenner jeg. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🥰

      1. Ja det var veldig godt med den dagen med lavere temperatur, for nå har det vært veldig varmt veldig lenge.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg