Nå er denne dagen nådd en slutt for min del, så godnatt.

 

 

 

Dette er ett natt bilde fra i vinter, med fullmåne og det hele syntes det passet inn i dette innlegget.

 

Det har vært en lang og hard dag i dag etter to timers søvn natt til i dag, så nå går øynene mine i kryss her  så nå ønsker jeg dere alle en riktig godnatt og drøm søt.

 

Det ønsker jeg meg selv også nå ble jeg vel litt for selvsentrert her, nå skal jeg avslutte og hoppe til sengs og håper jeg fåren hel natts god søvn.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du fikk sove i natt, dagen blir så tung å komme igjennom når man har sovet lite. Sola skinner her og jeg skal ut på terrassen. Slenge meg ned i en stol og lese videre i boka. Ca 100 sider igjen. Begynner å bli spennende. Klem til deg fra meg.

      1. De timene jeg sov sov jeg godt, var ikke mange men to timer mer enn natt til i går ja det ble fire timers god søvn. Ja dagen blir veldig tung å komme igjennom med lite søvn, jeg er vant til det for nå har det vært sånn over tid.

        Nyt sol og sommer på terrassen med en god og spennende bok, høres veldig koselig og ikke minst deilig ut.

        Her blir det en tur ut for min del, her er været veldig usikkert om dagen ustabilt norsk sommervær.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg