Nå er denne dagen gått over til kveld, har bare hatt en stille og rolig dag.

 

 

 

 

 

Dette blir ikke ett langt eller godt innlegg skal bare fortelle dere litt om dagen min i dag, den har ikke akkurat vært så spennende heller jeg har skrevet handle liste og vasket klær ellers ingenting. Har jo sett på tv minnegudstjenesten fra vår vakre kirke som jeg skrev om på formiddagen i dag, og ellers sett på det som har gått på tv.

 

Har nå skrevet handleliste til i morgen sånn at det bare er å gå i butikken i morgen tidlig, tar det så tidlig som mulig for da er det ikke så mye folk i butikken for jeg liker ikke å handle, gå og stå i kassa kø noe kø må jeg nok regne med så det får stå sin prøve. Nå sitter jeg og venter på farmen i kveld kommer mentor som skal gå igjennom ukes oppdraget å se om det blir godkjent eller ikke, å så er det andrekjempe valg og marked og tvekamp blir spennende å se hvem som ryker i kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg er ikke noe glad i å stå i kø i matbutikkene jeg heller, men kommer meg aldri dit dør ut på dagen/ettermiddagen allikevel. Passer på å handle til helgen og uken på torsdag, da er det heldigvis ikke så mange i butikken 😉

      1. Jeg skal gå herfra klokken 07.00 for da er jeg i butikken fem minutter etter at de er åpnet og da er det flere ansatte enn kunder i butikken, og da handler jeg for hele uka.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg