Nå er dagens formiddagstur over, nå ligger jeg på sofaen.

 

Ja nå er formiddagstur unnagjort det var utrolig godt å komme seg ut på tur, bare gå rundt å se seg rundt å høre på fuglekvitter å fossen bruse. Fant en del tomflasker i dag, i penger ble det over 56 kroner det er veldig lenge på en tur.

 

Nå tar jeg meg en velfortjent vilestund på sofaen og ser på tv, blir sikkert en liten blund jeg forsømer ingenting.

 

Det eneste jeg skal er å lage meg en lettvin middag, jeg skal lage tomat basert fiskesuppe med torsk det er jo veldig sunt og godt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg