Nå er dag blitt til kveld, godt er det.

 

 

 

Det har vært en fin inne dag for ute har det snødd og da valgte jeg å være inne, har både malt og vasket har også skrevet handleliste som jeg måtte skrive flere ganger for den måtte slankes ned en del for ellers hadde jeg måttet brukt to uke budsjett og det blir ikke aktuelt. Men jeg har nå en liste som er innafor og da er det mat til 7 dager, hvis jeg deler opp så det blir to middager på en del av det jeg har skrevet opp å det skal gå bra.

 

Og nå er det finalen i farmen og det er Isak og Øyunn som er finalister, jeg har ett ønske om at Øyunn vinner men begge er jo verdige vinnere.

 

Så det har vært min dag i dag.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen, ho tapte for å si det sånn. I Dagbladet raste Mats Hansen over at Isak var en uverdig vinner. Mye skyldes det de smugla inn, mat og alkohol og ingen ble straffet. Jeg synes det var rart at de så gjennom fingrene med det, da de tidligere har sendt Nils hjem. Er visst forskjell på kjendis og vanlige folk. Akk ja.

      Da regner jeg med at du er ferdig med handleturen og er vel hjemme igjen. Sola skinner her og da skal man ikke klage. Ikke har det snødd heller. For min del kan bare våren komme. Går det bedre med ryggen din? Fortsatt god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Ja hun tapte så det sang der ja, jeg er faktisk enig med Mats Hansen i det han skriver. Han og Sophie smuglet jo inn mat og alkohol til store summer og de fikk ingen straff, rart at de så igjennom fingrene med dette mens Nils måtte dra fra gården den gangen så det er stor forskjell mellom Kjendisene og vanlig folk er så urettferdig.

        Jeg var hjemme fra butikken klokken 08.00. Her har det både snødd og sola skinte, ja nå vill jeg ha vår jeg også for her er det først snø og kuldegrader og så kommer mildværet og glatta. Ryggen er der den det kjenner jeg godt, er jo litt bedre så jeg skal nok ri over denne gangen også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Den jeg ønsket vant, trengte nok mer den bilen han enn øyunn, som tross alt can’t hytte til over 3 mill🤗håper du har en bra dag, klem fra Tove

      1. Ja det kan jeg være enig i at han sikkert trenger bilen mer enn Øyunn, ja hun vant hytta på sommerhytta men jeg mener hun også hadde fortjent å vinne farmen hun var jo ikke med på å smugle inn både mat og alkohol som Sophie og Isak var med på.

        Dagen har vært sånn passe bra i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg