Nå er bekymringer borte for en stund, ja i noen dager i alle fall.

 

 

 

Ja våknet opp til tom konto og ingen handling av det jeg trengte, ja jeg ble veldig stresset hva nå. Fikk i meg litt kaffe ble ingen frokost på meg for brød og knekkebrød litt pålegg var det som sto på handlelisten, så det var bare å vente til NAV åpnet for telefontid så jeg fikk ringt noen som kunne ordne opp i dette å det var ikke før klokken 09.00. Fikk tak i noen som kunne hjelpe meg klokken 09.45, det viste seg at de må ordne de faste overføringene fra min forvaltningskonto til min brukskonto hver 6 måned og det var ikke gjort før jeg ringte. Det er ikke mye moro og må passe på at alt er i orden, og at jeg må huske å ringe dem hver 6 måned og passe på at alt er i orden men sånn er det bare.

 

De kan glemme og forlenge den ukentlige utbetalingen min, men hadde jeg gjort noe feil som kunne ramme mine utbetalinger så må jeg si fra for eksempel tjene over det jeg har sagt så trekker de med en gang men når de gjør en glipp så er det jeg som må ordne det også hvor er logikken får ikke en unnskyld en gang. Jo jeg sitter igjen med stresset og bekymringene og ingen unnskyld, må bare sitte med lua i hånden og be om å få mine egne penger på konto sånn skal det vel ikke være trodde jeg da.

 

PS: Skal ikke skrive mer om det nå, måtte bare få det ut på en måte.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at  du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
      1. Ja de veit å sette folk på pinebenken, må jo stå på selv og sier ikke unnskyld en gang bare at det var en glipp.

        Ønsker deg en fin kveld så får jeg bare håpe at det ordnet seg for deg.

        Klem fra meg til deg.

    1. Godt å få skrevet det ut ❤❤❤

      NAV vet å sno seg unna ja. Når vi brukerne gjør feil så vet de å ta seg betalt og det fortest mulig, men gjør de feil så må vi vente i uendelig lang tid!

      Burde gått automatisk.

      Forstår godt at du blir bekymret, og det har du lov til ❤❤❤

      Heldigvis har jeg aldri opplevd det.

      Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det var godt det.
        Ja det tar jammen lang tid, men det får jeg bare tåle.

        Det pleier å gå automatisk men hvert kvartal så må de manuelt sette det på forlengelse, noe som ikke var gjort sa han som ringte meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg