Nå er alt klart til i morgen tidlig, så da er det vel bare å finne senga snart.

 

 

 

Så er handlelista til i morgen tidlig ferdig skrevet, sånn at jeg kan gå i butikken så tidlig som mulig i morgen. Handle lista består ikke av så mye for jeg kan ikke handle for mer enn to hundre kroner i morgen, men det holder i massevis det må det gjøre sånn at jeg kan handle igjen før helgen litegran.

Ps disse ordene ble ikke skrevet for at noen skulle syntes synd i meg, jeg trenger ikke mer enn det som står på lista.

 

Ellers så skal jeg gå mye tur i morgen, for da blir jeg sliten igjen til kvelden.

 

 

Men nå er det på tide å finne senga her snart sånn at jeg klarer å stå opp igjen i morgen tidlig.

Så med disse ordene så ønsker jeg deg en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg