Nå er alt klart til handleturen min i morgentidlig.

 

 

 

Nå er kvelden kommet er kvelden kommet å jeg kan si at nå er alt klart til handleturen i morgentidlig, Handlelisten er lang som et vondt år mangler alt ja fryseren er tom og skapet mitt er tomt.

 

Så da er det bare å ta med seg trillebagen står ved ytterdøra sånn at det bare er å gripe den når jeg er på farten ut, for i morgen må det skje fort for jeg må handle inn til morgendagens frokost for det har jeg ikke.

Nå skal jeg bare slappe av og se på tv for jeg har ikke annet å gjøre, skal lage meg litt tomatsuppe til middag/kvelds ikke bare senere men veldig mye senere sånn at jeg har litt mat i magen når jeg legger meg.

 

Er jo litt å se på i kveld også på tv, skal se på badehotellet på tv 2 og spise kveldsmaten/ middagen min.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ble da litt mettere enn jeg var. Jeg skal handle inn mye i morgen klokken 07.00 så det skal nok gå bra.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. God morgen til deg. Må visst også handle litt i dag, men noe senere på dagen. Er vel full trøkk på butikken, men tar munnbind på for litt beskyttelse og unngå kø og folk som klenger seg innpå.
      Klem til deg fra meg.

      1. Jeg var tidlig ute å handlet i dag var hjemme igjen når du skrev denne kommentaren, da jeg var i butikken så var vi fire kunder så det var flere som jobbet enn kunder. Det er så godt at vi slapp og stå i kø handle i kø for det er det verste jeg veit, ja det er vel mye styr i butikken i dag er vel mange som handler mye i dag det er jo redd for å sulte på fem dager.
        Nei her blir det bare det vanlige som jeg pleier å handle ikke noe annet, er jo bare noen ekstra fridager skal ikke ha noe ekstra for det har jeg ikke muligheten til.

        Ønsker deg en riktig god ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg veit det er dyrt å røyke, men en last må en ha lov til å ha og jeg røyker ikke så mye har en 20 pakning i 2 og en halv dag.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg