Nå er alt klart å står i gangen.

 

 

 

 

Jeg er klar for å dra må bare vente til jeg kan gå til siste toget her fra byen som går 22.20 sånn ca, jeg går herfra klokken 21.45 så har jeg god tid som er noe jeg liker å ha til alt jeg skal gjøre uansett. Alt står nå klart i gangen eller skal jeg heler si på kjøkkenet, må flytte på kofferten hver gang jeg skal inn på kjøkkenet eller ut i gangen men det går kjempefint jeg bare gleder meg til jeg skal dra nå.

 

Så neste innlegg jeg legger ut så er jeg på tur, fra nå så blir det mye reise innlegg fra meg en ukes tid men det er jo det jeg er på reise.

 

Det første er vel fra toget tenker jeg og så på flyplassen for der skal jeg være noen timer men det går helt greit for meg, så følg med for dette blir spennende for meg og kanskje for dere også å følge med på tur.

 

Lag dere en fin fin fredagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

34 kommentarer
      1. Takk og ja det er nok flere som gleder seg til å følge meg igjennom turen, blir mye bilder og tekst fra meg kanskje ikke så lange tekster mange små innlegg blir det nok.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Jeg skal kose meg mye. Jeg skal ikke stresse med bloggingen skriver når det passer sånn, for jeg skal nyte dagene i Spania.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    1. Gleder meg på dine vegne.🥰🤩
      Det skal bli spennende å følge deg på turen din.
      God tur!🌟🤩🌟

      1. Å takk for det jeg skal skrive noen innlegg hver dag veit ikke hvor mange enda det kommer nok etter som dagene går, jeg gleder meg som ett barn på julaften.

      1. Takk nå er det ikke lenge igjen til turen starter først litt reise tid og ventetid på Gardermoen så er jeg i gang, jeg skal kose meg masse skal jo ikke så mye til for at jeg koser meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal kose meg veldig på denne turen og det blir noen veldig hyggelige dager, gleder meg som ett barn på julaften.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg er så glad for at du får denne turen. Håper det blir supert🙂 gleder meg til å lese om dine opplevelser. God tur!

    3. En riktig god tur til deg, ja dette synes jeg er kjempe flott at du får deg en slik tur. Hadde det ikke vært så tidlig så skulle jeg dratt opp og hjulpet deg med innsjekkingen og hjulpet deg til gaten, bor bare 10 minutter unna Gardermoen og jobber i Avinor. Det går nok bra du har vel billett bestillingen på telefonen din så du får registrert nr på innsjekkingsautomaten og scannet passet. God tur og nyyyt sol og varme

      1. Tusen takk dette går nok kjempefint er vel noen der som kan hjelpe meg så dette går bra, jeg har billettene på telefon og e-post. Og jeg skal nyte solen og varmen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk jeg skal kose meg kjempe mye. Og det blir fine dager og mange fine bilder og skrive litt tekst.

        Å jeg gleder meg kjempe mye.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Det er nesten så jeg skal på tur selv, så spennende!
      Tiden går veldig fort når man koser seg, så nyyyyyt tiden og alle nye inntrykk.
      Ha ei fantastisk uke 💖

      1. Ja skal skrive i alle fall en gang om dagen eller to innlegg dagen, ja tiden går fort når en koser seg skal nyte tiden og få med meg mest mulig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Alt gikk kjempefint fikk god hjelp med innsjekk å alt. Har hatt en kjempefin dag,med sol og varme og alt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk og jeg har kost meg veldig i dag,og det kommer ett innlegg med bilder og litt tekst om turen ned hit og mer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg