Nå burde Norge stenge helt ned som i fjor i mars.

 

 

 

 

Dette er bare min mening for da hadde vi unngått at folk reiste til og med på egen hytte i påsken, for kommer du fra ett sted med mye smitte drar med deg smitte til steder som ikke har noe særlig smitte. Ja stenge ned helt slik de gjorde i fjor 12 mars, for da klarte vi å slå ned smitten. Tenk på alle de små stedene som ikke har så store sykehus som vi i byene har, i fjor påske så fikk ingen dra til fjells sånn som det er lov til nå. Det blir nok mye hyl og skrik nå når jeg poster mine meninger i denne saken, er det ikke bedre å stoppe smitten nå enn å kanskje ikke få lov til å dra på ferie i sommer innenlands eller utenlands for da blir det enda mer hyl og skrik. Må man til fjells i påsken nei det er bedre å være i byen å slippe snø og kanskje ikke komme seg hjem igjen grunnet at du blir smittet på fjellet, for da må du ta karantenen der du er langt inne på fjellet hva da med å få fraktet mat inn ditt i ti dager eller mer og transport ned igjen hvis du blir så syk at du må ha helsehjelp hva da.

 

Nei hold dere hjemme og hvis dere må reise så ta med dere ungdommene deres, slik at det ikke blir hjemme alene fester som skjer hvis ungdommen blir hjemme. Hadde jeg vært ungdom nå så hadde jeg benyttet anledningen til å ha fest hjemme hvis jeg var alene hjemme, det er også verre mener jeg da så enten får alle holde seg hjemme eller alle drar på hytta.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg