Nå blir det spennende å se hvem som vinner skal vi danse.

 

 

 

Ja nå i kveld er det finalen i skal vi danse det er veldig vanskelig og si hvem som jeg vil skal vinne, men jeg har ett ønske om at det er Jørgine som vinner hun har vært min favoritt fra starten av men så kom hun sammen med den mannlige favoritt så da er det bare å la den som er best i kveld vinne. Skal se på det jeg men det er vanskelig si hvem som gjør det best i dag, blir moro og se alle de som har deltatt i årets sesong av skal vi danse kommer tilbake for og danse hvis jeg ikke har fått med meg det feil.

 

Nå starter det hvert øyeblikk så det blir en finfin finale kveld, gleder meg til å se på jeg har jo ikke så veldig mye annet og glede meg til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg