Nå blir det pizza på hu mor.

 

 

 

Nå skal denne kjærringa sette pizzaen i ovnen å gleder meg til den er ferdig, for nå er jeg veldig sulten for jeg har ikke spist siden i går kveld. Jeg fikk denne pizzaen av noen som var innom her, bare for å levere den til meg for ingen vil jo besøke noen nå i disse korona tider jeg vil ikke ha besøk ellers heller.

 

Men nå får jeg løpe i gang stekovnen sånn at jeg får i meg litt mat, gleder meg som et lite barn på julaften for å få i meg litt mat.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja den pizzaen var kjempe god, jeg spiser bare når jeg er sulten jeg det har jeg gjort siden jeg var liten. Er kanskje dumt å ikke spise oftere, prøver å slanke meg men jeg burde kanskje gjøre det på en sunn måte.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg