Nå blir det en lang natt, nok en gang.

Det ser ut til at en ikke får sove før det blir soloppgang hvis det blir sol i dag, skal prøve en stund til å prøve å få seg litt søvn før jeg gir opp å står opp igjen. Man kan jo håpe på at det blir ett møte med Jon Blund snart, uansett hvor dårlig det ser ut enda med den saken.

 

Nå skal jeg gjøre et alvorlig forsøk på det en gang til, så får en håpe på det beste.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. God morgen! Håper det ordnet seg med søvnen, og at du fikk noen timer på øyet. Jeg våkna bare så gruelig tidlig. Liker å sove minst til klokken 08, men den gang ei.
      Ønsker deg en fin lørdag.

      1. Jeg fikk sove når klokken ble 05.00 til klokken 10.30. Da gikk jeg ned til power med pc og det var ikke det største problemet med den, den var bare gått veldig varm og var veldig mye støv i den. Så han sugde den ren og satte den på lading så gikk det bra.

        Så da er det bare for meg å skrive ukensblogg innlegget og poste det i morgen en dag over tiden.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

    2. Godt å høre at pc lot seg fikse. De har sånn brett på Clas Ohlson om det er laptop du har, det brettet kjøler ned pc. Er ikke så veldig dyr.
      Hvor bra at du har fått noen timer søvn. Håper natten blir bedre. Ønsker deg også en fin lørdagskveld. Klem fra nord.

      1. Det brettet skal jeg gå innom å sjekke ut på mandag.

        Ja det var kjempegodt å få noen timer søvn, ja jeg også håper jeg får en bedre natt til natten. Ønsker deg en riktig god lørdagskveld. Klem fra Kongsberg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg