Mye fint til både tur og trening.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Her er det mye fint både til å gå tur i å til trening, å hvis du gjør som meg som bruker naturen i skog og mark til å trene så passer det jo fint.

 

Jeg er ikke typen som går på treningssenter og slikt for jeg føler ikke at jeg passer inn, så da trener jeg og bruker det jeg finner i skogen bærer stein og finner meg en kraftig gren som jeg kan bruke å heise opp hele meg opp i den grenen. Kan trene veldig allsidig i skog og mark bare du har fantasi nok til å finne måter å trene på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Better Bodies//Gorilla Wear//Gorilla Wear//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg